Verzenden & Retour

In onze webshop bieden wij verschillende mogelijkheden voor betalen aan te weten:

Onze bankgegevens:

IBAN: NL09 RABO 0155 6668 51
BIC: RABONL2U

Verzenden

Onze pakketten binnenland worden verzonden met DHL.
Pakketten buitenland worden verzorgd door DHL en/of PostNL

Verzendkosten

De verzendkosten bedragen € 7.95 ongeacht wat en hoeveel u koopt binnen Nederland. Bij besteding van 100 euro of meer ontvangt u GRATIS verzendkosten. Voor verzending naar het buitenland gelden andere tarieven. Deze verschijnen automatisch in uw winkelmandje bij bestellen.

Pakketje onbestelbaar

Uw pakketje wordt door DHL thuisbezorgd. Indien u niet thuis bent wordt nog twee keer een poging ondernomen, bent u opnieuw niet thuis wordt uw pakketje naar ons geretourneerd. Indien uw pakketje zakelijk verzonden is dan wordt het pakketje nog 5 dagen bij een DHL: servicepunt bij u in de buurt gelegd waar u het zelf kunt afhalen. Doet u dit niet dan wordt het pakketje aan ons geretourneerd.

Aan het retour zenden zijn kosten verbonden. Wanneer wij een pakket retour krijgen dan wordt door DHL € 7,33 in rekening gebracht. Dit wordt in mindering gebracht op uw te crediteren factuur. Indien u het pakketje alsnog toegezonden wilt krijgen dient u zowel de retourkosten als de nieuwe verzendkosten te voldoen á € 15,28. U ontvangt daarvoor van ons een factuur, zodra deze voldaan is zal uw pakket opnieuw naar u verzonden worden.

Indien u een pakketje geweigerd heeft geldt daarvoor hetzelfde. De kosten die DHL in rekening brengt voor het retourneren van de bestelling worden aan u doorberekend en in mindering gebracht op het te crediteren factuurbedrag.

Retourneren

Uiteraard kan er altijd iets misgaan. Uw pakket kan beschadigd zijn, u kunt het verkeerde besteld hebben enz. Wanneer u echter geurolie wilt retourneren dan kan dat alleen wanneer het flesje niet is geopend omdat het hier cosmeticaproducten betreft. De veiligheidssluiting van het flesje dient nog ongeschonden te zijn.

Wanneer uw pakket en/of uw artikelen beschadigd zijn neemt u dan binnen 48 uur contact op met Candle Kaarsen. Stuurt u een foto van wat er kapot is naar info@candlekaarsen.nl dan nemen wij contact met u op. Vermeld u in uw e-mail uw naam, adres en bestelID.

Wanneer u erachter komt dat u iets verkeerd besteld heeft of dat het niet aan uw wensen voldoet dan kunt u uw pakket binnen 7 dagen naar ons retourneren echter zal dit dan wel op eigen kosten zijn en doet u dit altijd in overleg met ons:
Candle Kaarsen
Roazeloane 51
9271 VT De Westereen

Doet u er alstublieft een briefje bij met de reden van retour, uw naam, adres, besteld ID etc. De artikelen dienen ongebruikt en in de originele verpakking te worden geretourneerd.

Wij gaan er van uit dat wanneer u bij ons een bestelling plaatst dat u akkoord gaat met bovenstaande verzendvoorwaarden.